Proama

09.11 2017

Proama w swojej nowej kampanii reklamowej  docenia bezszkodowych kierowców. Ubezpieczyciel udziela wysokich rabatów dla osób kupujących ubezpieczenie komunikacyjne.  

 

Za bezszkodowa jazdę nawet do 70 % zniżki

 

Marta Bartosiewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali: „W spocie podkreślamy, że cenimy bezszkodowość, a co za tym idzie bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Kierowcom, którzy jeżdżą najbezpieczniej, oferujemy wysokie – bo sięgające nawet 70% zniżki bonus-malus na ubezpieczenie samochodu. Jesteśmy bowiem świadomi, że naszym zadaniem  jako ubezpieczyciela jest również promowanie bezpiecznego zachowania na drodze.”

 

Reklama  jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN24 i TVN Turbo. Jednocześnie trwa kampania w Internecie. 15-sekundowy film, dostępny także na YT, bazuje na platformie komunikacyjnej towarzyszącej marce od kilku lat.

 

Kreacja spotu została przygotowana przez agencję Change/Serviceplan, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, reżyserią Szymon Pawlik, za zakup mediów odpowiada Dom mediowy Havas Media, a za kampanię w Internecie SMG.

 

Film można obejrzeć na stronie: https://www.youtube.com/wa

Źródło: www.proama.pl