Proama

04.04 2018

Po kilkumiesięcznej przerwie marka Proama powraca do telewizji z 15 sekundowym spotem reklamowym. Spot promujący ubezpieczenia komunikacyjne miał swoją premierę w listopadzie zeszłego roku. 

 

Kampania docenia kierowców

 

W kampanii tradycyjnie docenia się bezszkodowych kierowców, którzy nagradzani są wysokimi zniżkami na ubezpieczenia komunikacyjne. Kierowcom, którzy jeżdżą najbezpieczniej, oferuje się wysokie – bo sięgające nawet 70% – zniżki. Kampanię telewizyjną wzbogacą jak zwykle działania w Internecie oraz Social Mediach. reklamy pojawiają się m. in. na Facebooku – na profilu „Wrzucam na luz”.

 

Kampania telewizyjna wystartowała 2 kwietnia. Spot będzie także emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. Polsat , TVP1, TVP2, TVN24 i TVN Turbo.

 

 

Poniżej film promocyjny:

 

 

 

źródło: Proama