Proama

22.06 2017

Proama wydała komiks, w którym opisane są losy rodziny Proamowskich, spotykającej się z różnymi życiowymi sytuacjami. Kolejne odcinki komiksu dotyczą różnych wydarzeń, w których z pomocą przychodzi odpowiednie ubezpieczenie.

 

Celem akcji jest przybliżenie świata ubezpieczeń w lekkiej rysunkowej formie

 

Taki zabieg  w efekcie ma poszerzyć  wiedzę Klientów nie tylko o ofercie Proama, marki Generali, ale przede wszystkim pokazanie ich od ludzkiej, praktycznej strony. Autor tekstów do komiksu, Marek Wojciechowski* wyjaśnia na czym polega idea stworzenia komiksu: „ Jeśli chcemy sprzedać auto –pokazujemy Klientowi kilka modeli. Odcień lakieru, opływowy kształt. Ale co najważniejsze Klient może sam sprawdzić czy wygodnie siedzi się za kierownicą i jak auto przyspiesza. Gdy sprzedajemy ubezpieczenie to rozmawiamy z Klientem o białej kartce papieru o nazwie polisa. Kartce, która jest obietnicą, że gdy zdarzy się coś złego Klient nie zostanie sam. To obietnica oparta na zaufaniu. Obietnica, od której zależy to, czy Klient dostanie pomoc i wsparcie, gdy utraci dorobek całego życi”.

Najlepszym sposobem, aby wytłumaczyć Klientowi, co oznacza dla niego wybór tej polisy jest zobrazowanie mu tego co kupuje. Dlatego Proama postanowiła pokazać ubezpieczenia w formie komiksu: jak działa polisa w konkretnej sytuacji życiowej.

 

Obecnie zostały wydane już odcinki dotyczące ubezpieczenia domu, ubezpieczenia turystycznego oraz ubezpieczenia małych i średnich firm

 

W planach są kolejne odcinki  dotyczące ubezpieczeń komunikacyjnych, NNW szkolnego oraz ponownie ubezpieczenia mieszkania. „Ubezpieczenia to nie tylko suche zapisy Ogólnych Warunków Ubezpieczeń, klauzul i opcji dodatkowych. Ubezpieczenia to przede wszystkim  życie, bo ubezpieczenia są dla ludzi. Zachęcamy do podglądania przygód  rodziny Proamowskich. Zachęcamy do spojrzenia na świat ubezpieczeń z zupełnie innej strony niż dotychczas” – dodaje Marek Wojciechowski.

 

*Autor tekstów to jeden z pracowników Generali, właściciela marki Proama – Marek Wojciechowski, Zastępca Dyrektora Departamentu Ubezpieczeń Majątkowych i Komunikacyjnych a nadzór nad pracami graficznymi sprawowała Aleksandra Więch z Departamentu Marketingu Generali.

Źródło: www.proama.pl