PZU Logo

PZU rozpoczęło 15 czerwca nową kampanię promocyjną, która ma promować polisę PZU Wojażer. Ubezpieczyciel będzie chciał zachęcić Polaków do zadbania o spokojny wypoczynek zarówno w kraju, jak i zagranicą.
 
 
Według danych CBOS, aż 56% Polaków planuje w tym roku wakacyjne wyjazdy*. Anna Staniszewska, kierownik w biurze zarządzania produktami PZU radzi, by:
 
Planując wakacyjny wyjazd, warto zatroszczyć się o dobre ubezpieczenie. Mimo że nie uchroni nas ono od nieprzyjemnych zdarzeń, które mogą nas spotkać na urlopie, to zniweluje ich negatywne skutki. W efekcie, jeśli nie uda się nam przywieźć z wyjazdu wyłącznie miłych wspomnień, to przynajmniej nie będziemy ponosić konsekwencji kłopotów, które nas spotkały”
 
Kampania promocyjna PZU Wojażer ma trwać do 24 lipca. Ma ona na celu zbudowanie świadomości oferty ubezpieczeń turystycznych oraz wsparcie ich sprzedaży. Dodatkowo promowany ma być także nowy internetowy kanał sprzedaży ubezpieczeń PZU- moje.pzu.pl.
 
Kampania skierowana jest do rodzin z dziećmi, dorosłych i młodych ludzi, którzy poznają świat podczas niskobudżetowych wypraw. Kreacją w kampanii jest idea overprotection. Jest to sposób na zapewnienie sobie spokojnych wakacji. Wystarczy posiadać tylko ubezpieczenie PZU Wojażer.
 
W ramach kampanii prowadzone będą działania na Facebooku, w aplikacji mobilnej, na stornach www i w wyszukiwarce google. W social media objęty kampanią będzie profil na facebooku, twitter PZU, profil Niestraszki na FB oraz strona www.dajemyrade.pl. Nowością jest to, że PZU nawiązało współpracę z vlogerem- Krzysztofem Gonciarzem. Dodatkowo w ramach BTL zostaną stworzone plakaty, ulotki i zawieszki na walizki. Kampania będzie także wsparta działaniami PR i aktywnością na kanałach PZU. Agencja VNL stoi za przygotowaniem kreacji. Media zostały zakupione przez Starlink.
 
*Dane z raportu CBOS: Wyjazdy wypoczynkowe Polaków w 2015 roku i plany na rok 2016. Warszawa, luty 2016.
 
Źródło: PZU, www.gu.com.pl