Allianz Online to serwis dedykowany sprzedaży bezpośredniej. Klienci Allianz mają teraz możliwość zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego OC, AC, NNW, Assistance, ubezpieczenie szyb i ochronę prawną w sieci. Polska jest pierwszym krajem, w którym została wdrożona regionalna platforma e-commerce.

Allianz Online to serwis dedykowany sprzedaży bezpośredniej, oferujący najpopularniejsze ubezpieczenia auta: OC, AC, NNW, Assistance, ubezpieczenie szyb i ochronę prawną. Marcin Warszewski, Dyrektor Zarządzający Regionalnego Centrum ds. Sprzedaży Bezpośredniej Allianz wyjaśnia: „Zwiększa się grupa klientów, którzy poszukują informacji i chcą kupować ubezpieczenia w Internecie. Wprowadzając Allianz Online i nową ofertę produktową chcemy zwiększyć nasz udział w tym segmencie rynku”.

Oferta skierowana do osób przyzwyczajonych do zakupu w sieci

Oferta w ramach Allianz Online została przygotowana tak, aby w pełni odpowiadać na potrzeby i oczekiwania osób przyzwyczajonych do zakupów w sieci. Skorzystać z niej mogą osoby fizyczne, oraz małe firmy, posiadające pojazdy osobowe i dostawcze. Klienci korzystający z tego serwisu będą mieli dostęp do nowych, dedykowanych dla nich produktów. Są to m.in.:

  1. Auto Casco w formule ubezpieczenia od wszystkich ryzyk, z możliwością naprawy samochodu w warsztacie ASO lub w jednym z ponad 100 warsztatów partnerskich Allianz
  2. Nowy wariant ekonomiczny Auto Casco Gotówka
  3. Ubezpieczenie od pożaru i kradzieży
  4. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków z potrójną sumą ubezpieczenia w przypadku śmierci kierowcy
  5. Ubezpieczenie assistance – pomoc drogowa w kilku wariantach
  6. Ochrona prawna obejmująca porady prawne i pokrycie kosztów adwokata oraz kosztów sądowych.

Możliwość  zgłoszenia szkody przez formularz internetowy

Przy pomocy mobilnych aplikacji uzyskamy informacje o wycenie szkody, a także o możliwości otrzymania wypłaty odszkodowania: „Jednym z kluczowych elementów strategii Allianz na świecie i w Polsce jest digitalizacja. Wdrożenie nowej platformy sprzedaży w Internecie to część realizacji tej strategii i odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów”– podkreśla Marcin Warszewski.

Źródło: www.allianz.pl