Warta została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku, otrzymując tytuł Superbrands 2016/2017 oraz Created in Poland Superbrands 2016/2017. Wyróżnienia zostały przyznane w oparciu o badanie konsumenckie wykonane na próbie ponad 15 tys. respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek.

 
Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie o wyróżnieniu mówi z dumą: „Tytuły Superbrands to dla nas bardzo cenne wyróżnienia, które potwierdzają wiarygodność naszej marki wśród klientów i ekspertów. Jesteśmy szczególnie dumni z faktu, że już od kilku lat znajdujemy się w gronie docenianych firm. To efekt konsekwentnego zaangażowania wszystkich pracowników Warty w przygotowywaniu oferty i serwisu na najwyższym poziomie. Wyróżnienie Superbrands z pewnością będzie dla nas dodatkowym impulsem do wyznaczania kolejnych standardów na rynku”.
 
O Superbrands
 
Organizacja powstała 20 lat temu i działa na terenie 80 krajów. Jej celem jest docenianie i nagradzanie sukcesów firm, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Co roku ponad 2 tys. marek jest ocenianych w Polsce przez 15 tys. osób pod względem rekomendacji oraz znajomości, a także przez ekspertów Rady Marek pod względem spójności i wyróżnialności.
 
Źródło: www.warta.pl