30.11 2017

Nie mówi się o tym podczas kursu dla agenta ubezpieczeniowego, ale …

 

71% profesjonalistów ubezpieczeniowych wskazuje umawianie spotkań z klientami i telemarketing jako największy problem w pracy agenta.

 

Natomiast trzy tematy – „umawianie spotkań”, „rozmowa z klientem przez telefon”, i „zimne telefony” są najczęściej poszukiwanymi zagadnieniami przez agentów na przykład na forach internetowych.

 

Jeżeli więc odczuwasz podobnie – jeżeli masz kurs na agenta ubezpieczeniowego za sobą i masz wrażenie, że zimne telefony są dla Ciebie wyzwaniem – jest dla Ciebie coś co Ci pomoże.

 

Jeżeli odczuwasz stres przy dzwonieniu do swoich potencjalnych klientów i chcesz mieć lepsze efekty umawiania spotkań przez telefon koniecznie sprawdź darmowy webinar.

 

Również agenci ubezpieczeniowi szukający przykładów i wzorów umawiania spotkań przez telefon odnajdą dobre dodatkowe źródło wiedzy.

 

Z tego webinaru dowiesz się:

  • Jaka jest złota zasada przy zimnych telefonach ubezpieczeniowych
  • Jak umawiać przez telefon spotkania z klientami ubezpieczeniowymi
  • Co zrobić, aby więcej wyciągnąć ze swojego dnia dzięki telemarketingowi
  • Jak efektywnie pracować jako agent ubezpieczeniowy

 

W bezpłatnym webinarze pokazany będzie fragment kursu online „Mistrz Telemarketingu Ubezpieczeń”, wartego 999 zł.

 

Uczestnicy tego kursu online mogą poznać 38 przykładów rozmów w tym:
– 4 przykłady rozmów na zimno (zimne telefony ubezpieczeniowe)
– 3 przykłady telefonów ocieplonych

– 2 przykłady rozmów po wysłaniu emaila

– 5 przykładów rozmów na pozyskiwanie referencji

– 4 przykłady telefonów do klientów z referencji

 

Zarejestruj się już dziś. Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność rejestracji. Webinar poprowadzi Marcin Kowalik.

 

REJESTRACJA NA BEZPŁATNY WEBINAR